#pate #packaging #design #fermesauvage #illustration #byMAISON

Aan het begin zeiden we tegen onszelf dat dit ontwerp gebaseerd zou zijn op drie dingen. Een houtsnijwerkillustratie, een eenkleurendruk en een eenvoudige branding op basis van ontspannende, kalligrafische typografie in de vorm van een uitgeblazen logo.

Volgens ons moest het verpakkingsontwerp van het Ferme Sauvage project aanvoelen als een harmonische verbinding van een ambachtelijke benadering van grafisch ontwerp, een eenkleurig thema voor de verpakking door design en ook een moderne kijk op esthetiek op dit gebied.

We wilden niet dat het product onnodig luxueus of onbereikbaar zou aanvoelen; integendeel, we streefden naar een evenwicht tussen speelsheid, een modern gevoel en traditioneel ambachtelijk werk.

Onze getalenteerde illustrator maakte van de gelegenheid gebruik om een reeks prachtige afbeeldingen van dieren te maken. Een schattige eend, een rennend konijn en een machtig zwijn ondersteunen elkaar visueel en creëren een soort continuïteit. Dat komt hun functionaliteit als secundair grafisch element binnen de visuele identiteit van het project ten goede. Zo’n goed uitziende en functionele reeks grafische elementen is geweldig voor het maken van ander marketingmateriaal (zowel DTP als online) om na te volgen. Het gebruik ervan is onbeperkt.

packaging Paté illustrated MAISON D'IDÉEpackaging Paté illustrated MAISON D'IDÉEpackaging Paté illustrated MAISON D'IDÉEpackaging Paté illustrated MAISON D'IDÉEpackaging Paté illustrated MAISON D'IDÉEpackaging Paté illustrated MAISON D'IDÉE