kfl logo

#branding #packaging #konopnafarmaliptov #design

We zijn in oktober 2021 begonnen met de samenwerking met de klant en deze is door tot vandaag. Ons doel was om het organische verkeer en de verkoop op de konopnafarmaliptov.sk e-shop. We kozen voor SEO als ons belangrijkste marketingkanaal, waarin we bij Glidy gespecialiseerd zijn.

+143%

Organisch verkeer van Google

+76%

Aantal bestellingen via webshop

+50%

Omzet

53%

Zoekwoorden op 1e pagina in Google

In 2022 zijn we er dankzij systematisch werk op en buiten de website in geslaagd om een aanzienlijke groei in organische zoekresultaten, organisch verkeer en omzet organisch verkeer.

+426%

Gebruikers op website

-69%

Lagere conversieprijs dan de schatting

100%

Bezettingsgraad klant na 3 maanden samenwerking

3

Marketingkanalen – Google-advertenties, Facebook-advertenties en SEO

konopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov brandingkonopna farma liptov branding